woensdag 14 januari 2015

Vrolijke Vilt Verhaaltjes: kerstcadeaus (zelfgemaakt, maar niet door mij!)

Ik ben niet de enige die kerstcadeautjes maakt natuurlijk. Al mijn gezinsleden doen dat ook. Ik heb besloten om ook eens een of twee cadeautjes te laten zien die mijn kinderen gemaakt hebben.

Afgelopen augustus (we zijn er altijd vroeg bij) maakte ik allemaal Spaanse margrieten van vilt. Dit is niet heel moeilijk, maar je moet wel veel knippen. En dat levert op zijn beurt weer veel afval op, veel kleine vilten snippertjes.

Middelste (de 6 jarige) plakte deze snippers op rondjes van stevig karton en lijmde aan de achterkant een veiligheidsspeld. Zo had ze in een zucht drie mooie broches klaar!


Deze voor haar tante die zo van paars houdt

Deze voor haar beppe die graag rood draagt.

En een voor haar grote zus, wiens lievelingskleuren blauw, groen en paars zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten