zaterdag 7 februari 2015

Vrolijke Vilten Vogel Verhaaltjes: kerstvogel numero dos

Vorige week liet ik hier het koolmeesje van vilt zien die ik voor mijn lieve papa had gemaakt. Deze week het pimpelmeesje dat ik als eerste maakte, voor mijn broer.





Het rare is dat het pimpelmeesje een stuk groter uitviel dan het koolmeesje. Ik dacht dat dit kwam doordat deze groter was dan de ander. Mijn vader vertelde echter dat het in werkelijkheid net anders is: pimpelmeesjes zijn juist kleiner! Zal dus wel aan het patroon liggen.

Beide vogels heb ik met veel liefde gemaakt en toevalligerwijs had ik ook nog twee decoratieve vogelhuisjes van de kringloop in huis liggen, dus dat werden hun nieuwe huisjes.

Volgende week lees je hier meer over onze nieuwe wintertak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten