zaterdag 21 februari 2015

Vrolijke knuffelverhaaltjes

Soms ben ik wat ambitieus. Zo zag ik in december, bij het speuren door Etsy een mevrouw die heel leuke uilenknuffels maakte. Hier werd ik overmoedig van. ik knipte een stuk of tien uilenpatronen en stelde me voor dat ik allerlei uiltjes zou maken die minstens zo mooi zouden zijn. een paar om kado te doen en de meeste om te verkopen op een paar markten dit voorjaar.
Zoals ik al zei: overmoedig. Uiteindelijk hield ik het bij twee uilenknuffels. eentje voor mijn jongste dochter en eentje voor mijn liefhebbende echtgenoot. Maar die waren dan ook wel echt leuk. If I do say so myself!
Vandaag deel een, Lotje's uiltje:

Voor!

Achter!
De bedoeling was dat ie een beetje zielig en een beetje schattig zou zijn, vind ik leuk. Nou, da's best gelukt, toch?

Volgende week de andere uil!

1 opmerking: