dinsdag 28 april 2015

Vrolijke vaarwelverhaaltjes: ik stop...

Wellicht zagen jullie het al aankomen, maar ik heb besloten te stoppen met dit blog. Met een roerig privé leven, een gezellig gezin en werk waar ik graag genoeg aandacht aan besteed lukte het mij niet om ook nog dit blog bij te houden. Dit betekent dat ik alles hier laat staan om nog eens oude berichten terug te kunnen lezen, maar niets meer toevoeg. Ook de wepsjop stopt. Ik zal deze zomer nog wel op een paar markten staan en ga ook gewoon door met vilt projecten, maar houd hierover niet langer een blog bij. Ik zal nog wel af en toe nieuwe foto's plaatsen op mijn website.

Een en al treurnis? Ach, valt best mee. Want ik blog immers nog steeds. Alleen nu vooral over mijn aanstaande boek. En da's ook heel leuk om over te lezen! Neem eens een kijkje zou ik zeggen: http:klaarvoordeliefde.nl

 Dus we zien elkaar vast weer terug in blogland... Oant sjen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten